Marketingmedewerker
Britt is een echte twijfelkont. In 2020 is Britt tijdelijk bij The Brownie Box komen werken (als bakker). Althans, dat dacht ze. Mede door haar Food & Business achtergrond zag ze allerlei kansen op het gebied van kwaliteit en hygiëne. Soms tot ergernis van haar collega’s: “Britney, moet dat nou écht?”, “Ja… sorry” was vaak haar antwoord. Als kwaliteitsmanager heeft Britt ervoor gezorgd dat we een ijzersterk kwaliteitssysteem hebben staan. Maar Britt zou Britt-nie zijn als ze niet zou twijfelen. Eigenlijk ligt haar hart namelijk bij food marketing en daarom maakt ze nu samen met Anne en Milou deel uit van mijn marketingteam.
Als het op festivaltickets aankomt weet Britt het 100% zeker. Ze deinst er niet voor terug om al haar collega’s achter de computer te zetten als ze tickets wilt voor Lowlands. Daar rockt ze zich, gewapend met een schoonmaaklijst, door de vieze Dixi’s en douches heen. Tot op heden tevergeefs, maar hey.. de aanhouder wint!